Saturday, April 5, 2014

Lovey Dovey




Bismillah..
Assalamualaikum w.b.t
Wether you're sincere readers or stalkers or whatever, I hope you'll only cherish good things from my writings and interpret only goodness that comes out of it, okeyh?



I realize now
Performance Key Index (KPI) individu bukan diukur pada kejayaan memperoleh keputusan cemerlang  atau mempunyai prospek kerjaya yang baik. Sebaliknya usaha gigih untuk  terus melakukan perubahan diri (check & balance) ke arah kebaikan dan kecemerlangan itu adalah kebahagiaan yang hakiki.



Bigger Responsibility
Alhamdulillah, atas berkat doa semua, diri ini memperoleh kecemerlangan penuh dalam STPM first batch in modular system. Namun, aku yakin kejayaan yang dikecapi sebagai reminder untuk aku terus mara dan baiki mana yang lemah.. Either successful or failure u faced, it’s still a test for u to drive ur life carefully or crazy. Perjalanan masih jauh walaupun kehidupan ini singkat. Kejayaan ini membangkitkan semangat untuk aku terus melangkah dan meneruskan delegasi impian menuju kejayaan.



Getting Better and Stronger
Jika sebelum ini, aku sering tewas, punah harapan dalam memburu impian, namun Dia beri yang lebih baik setelah aku bangkit untuk tebus kekalahan. Mara tetap mara. Terima kasih, ya Allah! Banyak perkara yang aku belajar dari kekhilafan lalu..



Reach to The Star
Kejayaan hakiki terus diburu.. Buat keluarga, guru-guru, sahabat handai dan kenalan taulan; terima kasih yang tak terhingga. Aku harap titipan doa dari kalian sentiasa jadikan diri ini kuat dan bersemangat untuk menongkah arus kehidupan. Hanya Allah saje mampu balas jasa baik kalian. Jazakumullah.

0 comments:

Post a Comment